Als verpakkingsspecialist streven wij naar klanten die 100% tevreden zijn over onze verpakkingsmaterialen. Daarom leveren wij steeds de beste kwaliteit aan gewaarborgde prijzen.
Elke verpakking die u bij ons bestelt moet volledig beantwoorden aan uw noden en wensen en moet voor uw bedrijf de juiste verpakkingsoplossing bieden.
Onze dienst-na-verkoop luistert naar u
Uw tevredenheid ligt ons nauw aan het hart. Onze klantendienst staat altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden over uw bestelling, uw levering of over een technisch aspect van verpakking. Wij garanderen u een snel en doeltreffend antwoord.
14 dagen bedenktijd
Heeft u niet de juiste verpakking besteld of voldoet het verpakkingsmateriaal niet aan uw verwachtingen, dan kan u gebruik maken van uw 14 dagen bedenktijd. Geleverde verpakkingen kan u tot 14 dagen na ontvangst terugsturen.
U krijgt dan van PACKADI, naar keuze, een tegoedbon, een omruiling of een terugbetaling.
ALTERNATIEVE E-GESCHILLENBESLECHTING (ADR) VOOR EU-INGEZETENEN
Hierbij informeren wij je dat je als consument de mogelijkheid hebt om contact op te nemen met een lokale ADR-entiteit over een geschil dat je niet rechtstreeks met Packadi hebt kunnen oplossen.
Wat is ADR?
ADR is een geschillenbeslechtingsprocedure voor de buitengerechtelijke beslechting van binnenlandse en grensoverschrijdende geschillen betreffende contractuele verplichtingen die voortvloeien uit het verkoopcontract of dienstencontracten tussen een ondernemer in de Unie en een consument die legaal in de Unie verblijft door de tussenkomst van een ADR-entiteit die een oplossing voorstelt of oplegt of de partijen samenbrengt met het doeltot een minnelijke schikking te komen.
ADR-entiteiten zijn buitengerechtelijke (niet-juridische) entiteiten. Een ADR-entiteit is een neutrale partij (bv. een bemiddelaar, tussenpersoon, arbiter, ombudsman of klachtenraad) waar Packadi gebruik van zal maken om geschillen op te lossen, als de consument kiest voor een ADR-regeling. Het ADR-proces is een voordelige, eenvoudige en snelle procedure en is dus gunstig voor zowel consumenten als bedrijven, die gerechtskosten en langdurige procedures kunnen voorkomen.
Hoe kan ik een klacht indienen via het ADR-proces?
Als je een klacht wil indienen, neem dan contact op met je nationale ADR-entiteit. Deze ADR-entiteit zal ook een antwoord kunnen geven op je vragen over de procedure.
Consumentenombudsdienst*
North Gate II, Koning Albert II-laan 8
1000 Brussel
België
http://www.consumentenombudsdienst.be
*Deze ADR-entiteit is opgenomen in de nationale lijst van ADR-instanties die voldoen aan de bindende kwaliteitsnormen vastgesteld door de ADR-richtlijn (Richtlijn 2013/11/EG betreffende alternatieve wijzen van beslechting van consumentengeschillen) http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Packadi
Rue des cottages 115
1180 Brussel
info@packadi.be
Klik hier voor de website van het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie.